NISA SHOP ?


posted by Khairunnisa on

1 comment


Dear my readers yg dirahmati Allah,

Assalamualaikum... Alhamdulillah, akhirnya...blogshop impian aku dah siap di buat. InsyaAllah buat menjana ekonomi da'wah Islam masa akan datang..kadang-kadang rasa takut juga. Bukan takut apa, takut lalai dan lupa niat asal. Aku takut memikirkan untung untuk diri sendiri (naudzubillah).


Aku teringat Saudara Dzulkhairi pernah melakarkan rasa hatinya dalam blog beliau tentang perjalanannya yang menelan beribu ringgit. Dan aku terimbas kembali kata-kata Ustazah Sakinah tak silap aku, " Dalam berdakwah memang memerlukan DUIT, tapi bukan untuk MEMBUAT DUIT ". Di situ ada dua kata yang amat berbeza. Antara PERLU DUIT dan BUAT DUIT. Aku rasa semua dah faham. Moga Allah membantu menyedarkan diri ini andai lupa suatu hari nanti.


Jadi, kepada readers yang berminat, silalah berkunjung ke blogshop aku yang sederhana itu di weblog www.shopwithnisa.blogspot.com . Moga Allah meredhai kamu, diriku dan apa yang sedang aku cuba laksanakan ini. Ameen


Suka aku nak mengingatkan sesama kita bahawa 10 malam terakhir RAMADHAN itu hampir tiba. Sama-sama kita muhasabah diri apa yang perlu kita lakukan. Moga RAMADHAN kita kali ini tidak sia-sia. InsyaAllah...Ameen..





Perindu Ramadhan,
Khairunnisa,
2.00 am
18 September 08
APIUM
http://qalamhazin.blogspot.com



1 comment

Leave a Reply

About

Blog Widget by LinkWithin