AWARD for me??


posted by Khairunnisa on

No comments


Salam Ramadhan to all readers,

Syukran to Nurul Falah for this tags/award. Hihi aku tak tau pula blog ni "BEST" tang mana..apapun aku gembira kalau ada readers yang sudi membaca..alhamdulillah..

So, ni nak kena bagi orang lain ke jugak?? hihi aku ni baru 1st dapat award maya ni..macam menang award TV3 la pulak..cewah..so nnt la yah..

To readers yang di rahmati Allah,

semoga baki-baki Ramadhan yang tinggal SEPARUH RAMADHAN nih..tolonglah alert dengan saat-saat kita yang sedang berlalu..Ramadhan hanya sekali dalam setahun..kita dapat sampai ke separuh Ramadhan neyh alhamdulillah..yang separuh lagi tu InsyaAllah..kalau boleh, full kan reminder kat hp tu ttg Ramadhan..apa yang kita belum lagi lakukan..

Aku kadang-kadang cemburu melihat kelapangan sahabat yang lain dalam marathon Quran. Kalau boleh, sambil-sambil baca tuh, belek-belek la juga maksud ayat tu. Tak guna kita baca dan khatam 100 kali tapi tujuan sebenar Quran di turunkan itu tak tercapai. Aku rasa semua dah maklum kan. So, ni untuk reminder diri sendiri dan kepada readers yang di sayangi Allah sekalian.


Perindu Ramadhan,
Khairunnisa,
12.00 pm
12 September 08
APIUM
http://qalamhazin.blogspot.com

Leave a Reply

About

Blog Widget by LinkWithin