Izinkan aku berehat seketika


posted by Khairunnisa on ,

No comments



Asslamualaikum w.w.

Moga kalian dalam keadaan sihat sejahtera. Exam saya bermula 2 Nov 09 - 11 Nov 09. Pertama kali menghadapi exam di bumi UM KL terasa amat berbeza sekali dgn bumi UM Nilampuri. Saya mengharapkan pengunjung dapat mendoakan saya dan sahabat-sahabat lain agar berjaya di dunia dan akhirat serta dipermudahkan jalan bagi Allah.

Saya ke mana selepas exam? aktiviti yang tak di jangka akan muncul.

> menyiapkan projek buku kanak-kanak di bawah Syarikat EDU (dengan bantuan kak syikin EDU & Ust Wan Afifi)

> Outing bersama National Blood Donation ( UM 5th College ) pada 21-22 Nov

Aktiviti K.I.V :

> Bro-M Camp pada 22-24 Nov 09
> balik rumah ( x beli tiket lagi hehe )

Apa yang penting, segala ibadah yang dilakukan semasa menghadapi exam seperti solat hajat & solat taubat moga tetap istiqamah selepas exam juga. ^_^ Fenomena yang teramat normal.

Baiki akademik, baiki ibadah. Moga segala usaha untuk menuju kejayaan dikira sebagai satu ibadah.  Jaga hati, jaga iman. Maaf dunia dan akhirat.



 Target 4.0 itu pasti di dunia, dan akhirat, target lah sesuatu yang lebih bernilai segulung ijazah.

Leave a Reply

About

Blog Widget by LinkWithin