Sejarah memalukan hanya kerana bola


posted by Khairunnisa on ,

5 comments


Dengan nama Allah yang Maha Penyayang dari manusia-manusia yang sangatlah.... sanggup.. hemm.. Malas nak tulis panjang lebar... nanti hal kecik jadi besar. So.. jom main point-point ok?

1. Dulu, tak femes pun Twitter ni (dalam hidup aku). Baru setahun yang lepas aktif. Kenapa? sebab ramai cewek-cewek dan cowok-cowok yang dikenali dan mengenali tak main tweet.. senang sikit nak... shh~ (pecah rahsia)

2. Biasanya, follower aku tweet trend bila ada artis KPop @ JPop yang birthday exp #Jaejin20th dulu pernah masuk tweet rank ke 3. Biasanya, ELF yang rajin tweet untuk Super Junior exp #SS3GuangZhou. Betapa mereka sayangkan idola mereka. (me? huh?)

3. Sekarang.. hanya kerana bola. Manusia sanggup..

 Ni yang sempat aku snap.

psst.. Munsyi.. tak marah kan? :) 



C_eni : she's one of my Indonesian friend

4. So.. lepas tengok antara tweet diatas.. korang.. piki la sendiri dan... tweet trend kali ni.. sangat menyemak wall timing aku. Aku quote sikit dari blog joegrimjow ;

Memalukan bila 'Hate Malaysia' menjadi trending topic. Kisah Bola semalam tak habis lagi di twitter dan ini boleh jadi sejarah yang memalukan untuk kedua-dua negara. patuihh. Orang kat Malaysia pulak termasuk aku gelabah, duk sibuk nak balas balik dengan nak cipta trending topic sendiri, 28 juta lawan 400 juta? mana boleh nak lawan dong =)

5. Lepas aku post nih.. jangan la pulak carik twitter aku.. aku suka "alam" sunyi itu ^^

Kucing aku cakap: "korang dah takde life ke?"


p/s: post kali ni.. sempoi tahap gaban.. harap maaf.

5 comments

Leave a Reply

About

Blog Widget by LinkWithin